Selamat Datang ke Blog Saya (Welcome to my blog)

Selamat datang ke galeri saya. Saya ialah seorang makeup artist (mak andam) utk majlis pertunangan, nikah, sanding, dinner, konvo dan apa jua majlis yg anda inginkan. Blog ini adalah tempat utk berkongsi hasil kerja saya dan juga media utk menyatakan pendapat, tip2 mekap, kecantikan dan kesihatan yg ingin saya kongsikan bersama anda ;)

Welcome to my gallery. I'm a makeup artist based in Kuala Lumpur, Malaysia and i do makeover for any occasion such as engagement, solemnization, reception, dinner, convocation etc. U name it. I use this blog to share my artwork with u and sometimes i will post beauty/health tips, my opinion and even my silly thoughts... haha. Feel free to scroll down my blog and leave any constructive comment, notes or anything..

Sunday, July 22, 2012

Fana bertunang

Sebelum


Selepas mekap

Occasion: Engagement
Venue     : Kg. Melayu Rasa Tambahan
Date       : 1Julai2012

Notes: 1st time sampai Kg. Rasa ni. Cuakla drive takut sesat. Cuak sgt smpi tertinggal kamera. So, ni je la pic yg ada. Tu pun atas ihsan si Fana comey ni. huhu. Konpius jap before nak mekapkan fana. Empunya badan request natural look, emaknya nk btul2 pnya mekap smpai muka nmpk lain. So i decided to continue wif my fav - natural look! tak suka tebal2 la. Sib baik kulit fana tak problematic sgt, dapatla guna foundation yg nipis2 je. Untuk tidak menghampakan permintaan emaknya, sy pakaikan dia fake eyelashes to get dramatic look. Ewah ~

No comments:

Post a Comment