Selamat Datang ke Blog Saya (Welcome to my blog)

Selamat datang ke galeri saya. Saya ialah seorang makeup artist (mak andam) utk majlis pertunangan, nikah, sanding, dinner, konvo dan apa jua majlis yg anda inginkan. Blog ini adalah tempat utk berkongsi hasil kerja saya dan juga media utk menyatakan pendapat, tip2 mekap, kecantikan dan kesihatan yg ingin saya kongsikan bersama anda ;)

Welcome to my gallery. I'm a makeup artist based in Kuala Lumpur, Malaysia and i do makeover for any occasion such as engagement, solemnization, reception, dinner, convocation etc. U name it. I use this blog to share my artwork with u and sometimes i will post beauty/health tips, my opinion and even my silly thoughts... haha. Feel free to scroll down my blog and leave any constructive comment, notes or anything..

Sunday, January 23, 2011

MakeOver Utk Model Search

Sebelum

Selepas

Tak berapa lama dulu (dlm akhir thn lps), sy ada buat makeover on 1 of my colleague. Saje je kitorang nk try our luck utk pertandingan Mary Kay model search. Dia model, sy mekap kan. Klu nk ikutkan, saingan mmg la sengit sbb dlm Mary Kay tu, lbh ramai yg senior & lg terer bab mekap2 ni. Tp tak salah m'cuba kan. There's nothing to lose. Thnks Elize coz sudi jd my model...

1 comment: